Lov och barnvakt.

Fysikprovet imorse var pain!
Seriously.
Jag trodde ändå att jag hade ganska bra koll.
Men näe, det var det svåraste provet han någonsin gjort.
Och det sa Jenny också.
Så, det blir mitt första g-prov, men jag får ändå vg i slutbetyg (om jag inte schablar bort resten av terminen också) så det är lugnt :p

Ikväll har jag varit barnvakt åt Jens systerson Leo.
Han brukar vara full fart i jämt.
Men direkt alla andra for blev han så lugn.
Vi har lekt, sett film, ätit godis, ritat osv.
Var hur mysigt som helst och han var lugn ända tills alla andra komme hem, då blev det full fart igen.

Och fick ett mms idag av mamma.
Hon har sytt klart min balklänning :')
Så ska hem och prova den snart någon gång ^^
Hoppas då den sitter bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0