Friendship.

Jag hade så mycket att skriva här för ett tag sen men nu står allt typ still xD

Jag är äckligt trött och inte alls taggad på att vara på skolan idag.
Men kan inte missa svenskan så, here I am.

Alltså, jag är ju helt messed up.
Jag velar om allt nu.
Visst jag har alltid haft beslutsångest men nu velar jag verkligen om allt.
Bara välja vilka chips jag skulle köpa, näe det gick typ inte :s
Jag vet inte vad jag vill med nå och allt känns bara superdrygt >.<

Och vänner?
Ja, det är lätt att hitta folk att vara med.
Men hitta riktiga vänner?

Jag känner mig helskum just nu.

Kommentarer
Postat av: anna eklund

Älskad barn! Det är väl inte så konstigt! Du är på väg ut ur din puppa från barn till VUXEN! Det är ett stort kliv att ta! Nu kan du inte bara "leka" längre... nu måste du kliva in i rollen vuxen och ta ansvar! Hur du än väljer med ALLT! så kom ihåg att det viktigaste är att du är sann med det DU vill inte va vi andra tycker och vill.-För det är du som ska leva med besluten som du tar!

Älskar dig oavsett vad du kommer fram till!

mamma

2009-02-20 @ 13:20:29
Postat av: eva

Håller med Anna...du är dessutom FÖRST UT i syskonskaran...att vara älst är inte alltid lätt, jag tänkte om Anton att han var lite av ett "exprimentbarn"....där man som förälder lär sig vad det innebär att vara förälder, somt var bra och mycket hade jag velat göra annorlunda.



Men det är också för att du går ur gymnasiet tror jag. För när jag hade några månader kvar på min sjukgymnast utbildning innfann sig den helt utbredda examensångesten!...den kommer när det är dags att gå ut och man tycker att man inget kan ( fast man gör det!)...Håller med Anna om att du har många val att göra och att vilka val du än gör så måste du välj det SOFIA verkligen vill...för det är du som ska leva med resultaten av de valen alltid.

Men, som tröst kan jag säga....du kommer alltid dit det är tänkt du ska komma! Så, släpp taget och låt livets flod föra dig....

kramis

2009-02-20 @ 20:23:13
URL: http://ljusetsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0