Framtidsmässa.

Har varit i Piteå idag, (jaa, där det luktar så "gott").
Var faktiskt väldigt givande.
Var på Nolia, framtidsmässan :)
Har pratat med fler folk än jag trodde, och har iaf fått mer idéer om vad man ska gå :)
Åsså åt vi god lunch och fick se Bonds balklänning osv :D
Plus att jag fick en brosch med Bonds autograf <3 ;)
Så, den här dagen har varit riktigt bra.

Däremot, ska jag plugga ikväll (nej jag har inte pluggat än..)
Prov imorn, stressen!
Men har varit så sjukt mkt psykiskt som stått ivägen så det har liksom inte fungerat :s

Imorn bär det iaf av till Malåträsket, och jag längtar!! :D

Sen måndag blir det nog Arvidsjaur? :)
Får väl se hur länge jag stannar då oxå.

Kommentarer
Postat av: bond!

ja, broshen gjorde dagen :')

2009-02-12 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0