Associera fritt.

Ofta känns det som jag är engagerad i ganska mycket, och tar på mig att göra mycket.
Simpla saker, som att skicka ett sms och informera hela klassen om någonting.
Se till att det blir någon fikakassa (ja, jag gillar fika så det är väl bra).
Osv..
Men känns även som det ofta är jag som ser till att man träffes kompisar och så.
Eller njäe, inte alla men.
Visst, vill man ha någonting gjort får man göra det själv, heter det ju.
Men oj vad glad man blir när någon annan engagerar sig, vill vara med en osv.

Okej, så kanske det inte heller är men ibland känns det så.

Och ja, jag vet att jag är väldigt bra på att bara engagera mig vid en person.
Why?
I don't know..
Så, sry om någon känt sig bortglömd av mig, vet att vissa har gjort det.

Jag är oftast glad när jag är bland folk, jag försöker iaf.
Har då fått höra att jag alltid är glad och positiv.
Är jag?
Jag försöker att alltid vara glad och social, men ibland känns det som att det blir jobbigt för andra.
Jag ber om ursäkt för att jag är så jobbig ibland, jag vill bara vara social.

Okej, nu vet jag inte ens vad det här blev för emo-inlägg.
Det blev typ dubbelmoral och helt osammanhängande xD
Men, som jag fick lära mig en gång "associera fritt".
Då skulle man bara ta ett papper och penna och sätta sig ner och skriva vad som dök upp i skallen.
Samma sak gjorde jag nu, men med tangentbordet.

Snart går bussen.
Måste egentligen plugga hela bussresan, och typ ikväll?
Men, jag vet inte om jag orkar.
Är helt slut redan nu.
Somnade inte tidigt igår och inatt var en jobbig natt.
Visst jag vaknar varje natt och måste snurra på mig för att det gör ont, det är jag van vid.
Men vissa nätter känns det som det brinner invertes i hela kroppen.
VIlket håll man än vänder sig så gör det ont och man vet inte var man ska ta vägen.
Inatt var en sån natt.

Gaah, jag behöver sova >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0