Hektisk dag.

Idag känns det som jag meste stressat runt. Orkar inte ens nämna allt. Men nu är det lugnt, och Ardi är hemma igen. Blev inte ens nå tårtbak eftersom Ardi for till Mats istället, för bli en annan dag :)

Imorn ska jag fara på Tomtebo, Sjöjungfrun (där jag springvikar ibland), och ge dom en liten julklapp - en skiva med mammas jullåtar :) Och sen ska jag ner på stan och ordna med massa grejs, shoppa lite kanske och inhandla sista julklapparna.

Nu är iaf tågbiljetterna hem beställda, så torsdag 17/12 kl 16.30 far vi från Umeå, i typ två veckor. Home sweet home =) Jag längtar!!

Min tjockis gillar att ligga på rygg, då kan man ju bli kliad på magen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0