Ännu ett inlägg.

Jag har ingenting annat att göra än att uppdatera bloggen. Att skriva känns åtminstone bättre för stunden. Känns som jag går runt i en dvala och väntar på förändring, men ingenting händer. Just nu vet jag väl egentligen inte ens vad jag ska skriva, det känns bara tomt.

"Det är inte lätt när det är svårt." Visserligen syftade personen som skrev detta till mig inte på allt som händer nu, utan skrev bara så som svar på att jag inte hittade någonting vid datorn. 

Imorn ska Pär följa med till Skellefteå, ska kolla mellandagsrean. Jag hoppas att det knuffar undan alla andra tankar för ett tag. Jag känner mig så sjukt depp. Den enda som känner vad jag känner är han. Endast han kan förstå min smärta. 

Hur ska jag fördriva tiden?!
Hur ska jag fördriva tankarna?!

Tomt..
Tomt..
Tomt..

Varför gjorde du så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0