Tänk för länge sen.

Nu är jag klar med mitt högtidstal till mamma som fyller 40år.
Alltså okej, hon kanske inte är såå gammal men ändå blir hon ju gammtant nu :p

Fysikprovet imorse kändes inte alldeles för tokigt.
Vi fick iaf godis av Matts.
Jag sa han skulle ta med bullar och chokladbollar men okej då, godis går också bra ;)

Alltså jag är typ nervous, haha.
Jag ska och besikta bmw'n snart.
Jag kommer säkert lyckas ha sönder den på vägen dit eller nå och Jens kommer inte vara glad då :p

Imorn ska jag och mamma baka en prinsesstårta till mitt kalas på torsdag.
För tydligen vare ju krav att ha tårta när man har kalas ;)
Åsså sa jag och Bond idag att vi ska fixa en fiskedamm och kanske nå annat tjoller också.
Nostalgi!

Alltså det är riktigt snart vi ska ha skickat in högskoleansökan.
Redan?
Vad ska man välja egentligen?
Nej nu ska jag gå över till C-huset, har en träff med syon ;)

Kommentarer
Postat av: camilla

haha klart man måst ha tårta på kalas :P annars e de ju inget riktigt kalas :P

synd bara att ja int kan komma

2009-04-07 @ 19:20:02
URL: http://gargnesarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0