LHA.

Alltså Lars-Håkan är verkligen den roligaste läraren vi har.
Och han har vissa problem att utala bearnaisesås så han säger "burnisås".
HAHA!
Och idag så skulle jag prata lite med han typ hur jag låg till i olika ämnen osv.
Då frågade jag han om det gjorde nå om jag "bara skulle få" vg på provet imorn.
"Jaa, vi ska kolla".
Kollade vad jag fått på de tidigare proven.
"Ja, det ser ju bra ut här i början. VG+, MVG. Men här har du ett G det drar ju ner även om det bara var ett G-prov. Sen har du ett till MVG, men här har du ett IG!"
Jag typ vaa?
Då kollade jag.
Jo, det stod IG!
Och gissa varför?
För att jag hade svarat rätt på en av hans "IG-frågor" på provet så jag hade fått mer poäng än max.
Hans förklaring på det var:
"Jaa, 44poäng är ju max och du fick 44,5 så du började liksom om från början, gick hela varvet runt och hamnade på IG."
Jaha, så då fick jag alltså bara IG, kul skämt LHA! :p
"Haha, vad kul om ni skulle byta lärare nu! Då skulle han tro att du fick IG på det där provet på riktigt."
Ja, det skulle verkligen vara jättekul Lars-Håkan.
Alltså, ibland tror man ju verkligen att han har för mycket fritid :p

Jaa.. vad ska man säga.
På min tid så var lunar populärt, alla hade lunar, status på lunar var som status i verkliga livet.
Nu är lunar dödare än livlös säl som ligger uppspolad på land med surrande flugor omkring sig.
När man loggar in på lunar nuförtiden så känns det som att gå in på en begravning.
På min tid..

Alltså nu är jag taggadvalborgs!
Verkar som det blir grillning hos Sorsele och sen toxic, right?
Eller, riktigt säkert äre väl inte men tror då det här kommer bli den roligaste valborgs.
Visst det är mysigt vara i Järvträsk och kolla på elden och så men.
Näe, det här ska bli kul! ;)
Och Lindberg ska nog stanna i Arvidsjaur.
Dancing all night long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0