Induktion.

Försöker plugga lite fysik nu.
Men var så sjukt nära att somna med nästan i böckerna att jag kände att det var dags för en paus.
Jag måste säga att det känns riktigt skönt att det här är sista gången jag behöver plugga inför ett fysikprov.
Obeskrivligt alltså :)

Imorn ska jag tydligen besikta bmw'n.
Bara för att Jens inte kan göra det själv? ;)
Sen ska jag sova hos Bond oxå :)
Sköönt :)

Alltså killar..
De kan vara så tjurskalliga.
Eller det kan väl alla men.
Bara för att jag råkar vara liite bättre än Jens på att koppla ihop två datorer när man ska spela mot varandra ;)
Då blir han förbannad och vill inte ha hjälp.
Efter att han kämpat nästan 40 minuter med att leta en skiva (som inte ens finns) och försöka få nätverket att fungera låter han mig hjälpa han, och då börja det fungera direkt.
Och erkänna att de förlorar i någonting (t.ex. bowling) det är killar oxå vääldigt dåliga på att göra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0