En tröja senare, och 98kr fattigare.

Inatt var jag vaken ett tag.
Kändes som klockan typ var 2, men den var 5 innan jag tog mig i säng.
Ibland funderar man ju nästan varför jag pratar med den där dryga människan ;)

Imorse (ja, jag kallar kl10 morgon) så fick jag inte sova riktigt.
Jens väckte mig x antal gånger så till slut (ungefär kl11) så steg jag iaf upp.
Vi skulle fara till stan och kolla runt lite men först komme Leo och Krister förbi :)
Satt vid köksbordet ett tag men insåg snabbt att näe, jag orkar inte lyssna på det här (ja, de pratade jobb som vanligt).
Så jag lekte med Leo lite ;) haha.
Sen tog vi oss till stan, köpte faktiskt en riktigt snygg tröja på H&M :)
98kr ;)

Efter att vi vare i stan klart så for vi till Jens föräldrar och spelade lite alias.
Alltså det är ett spel som jag aldrig blir riktigt less :)
Sen for vi till Jenny och Krister och skulle se en film.
Efter att ha sett kanske 20min av filmen så lagga den, men till slut lyckades vi se slutet.
Ärligt talat blev jag lättad att den laggade, var inte så sugen på se film.
Trevligare prata osv än att se film :)

När ska jag somna inatt då? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0