Back to school.

Alltså, det är riktigt jobbigt att stiga upp kl6 på morgonen.
Men i övrigt tycker jag faktiskt inte att skolan är hemsk.
Visst man vill alltid vara ledig, men egentligen vad gör man när man är ledig?
Större delen av den lediga tiden sover man bort, hur värt är det?
Är ju kul vara på skolan och träffa kompisarna.
Här i skogen känns det inte som man har så mycket kontakt med folk, förutom när man far någonstans; Järvträsk eller Arvidsjaur oftast då :)
Och idag alltså, det var så sjukt kul att träffa Bond igen. (jaa, jag vet det bara gått en dryg vecka men känns mycket längre)
Jag kommer verkligen att sakna henne när jag flyttar.
Är som min enda riktiga tjejkompis (flickvän?), som verkligen varit som en tjejkompis ska vara (enligt filmerna).
Näe usch vad sorgligt det kommer att vara att skiljas från alla man känner här.

Jag och Bond har iaf planerat in lite studiebesök framöver och jag tror faktiskt det kommer bli kul.
Även om vi bara ska fara och kolla på sopstationer så ska vi ju liksom göra nå annat än skolan.
Och det brukar aldrig vara tråkigt vara med Bond ;)
4maj ska vi till Norsjö och sen Lycksele.
5maj ska vi till Skellefteå.
Sen får vi se när det blir att fara och kolla i Arvidsjaur.
Alice gillar då att vi är ambitiösa! :p haha.

Umeå..
På sätt och vis längtar jag verkligen dit.
Men nu har jag faktiskt börjat trivas i Arivdsjaur och folket där.
Känns som att närhelst jag behöver någon att vara med så finns någon.
Jag behöver aldrig vara ensam om jag inte vill.
Och jag kommer att sakna Järvträsk.
Egentligen borde jag börja sova hemma litegrann på veckorna.
För det tror jag är någonting jag verkligen kommer att sakna när jag bor i Umeå.
Jag menar, jag saknar det ju redan nu?

Alltså, vissa saker ändras verkligen aldrig?

Kommentarer
Postat av: 001

flickvän hahah! undrar vad jens säger ;P

2009-04-21 @ 09:55:40
Postat av: mamma

Du är ju alltid välkommen hem.

Även om du är lite trepprutt med maten.

Älskar dig!

2009-04-21 @ 14:35:17
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0