Sales Director



Jag är nu utbildningsansvarig i Umeå, Sales Director. Det är såå roligt att hålla i utbildningar för mina konsulter och gäster. Vi har utbildning varje tisdag kl 18-20 (då är man varmt välkommen som gäst) i min kvarterslokal på Berghem. Har hållit i utbildningar sen december månad, och det är verkligen jättemysigt! =)
Jag gillar att se hur andra utvecklas i sin roll som konsult och i sig själva, att få följa deras framgångar och ge dem tips hur de kan kliva ännu högre. Det är verkligen fantastiskt! =)

Kommentarer
Postat av: Corina

Du är så väldans duktig ! Här krigar jag med en helt galen kattunge ;) Har rivmärken överallt tror jag !
Du får ta och investera i en bra kamera så du har en egen till dina ögonmodeller ! En bra användbar kamera kostar ingen förmögenhet ! Och du vet var jag finns om det skulle bli stora problem, kan jag så ställer jag upp med min kamera, det hoppas jag du vet :) Kram !

Svar: Du är fantastisk Corina - en riktig klippa! =) Mobilkameran fungerar faktiskt helt okej, men någon gång ska jag nog investera i en riktig bra kamera! ;) Kram
ninasofiaeklund

2013-01-17 @ 09:46:22
URL: http://corina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0