Makeup utbildning nr 2 i Gävle

Nu har månad 3 på DIQ'n påbörjats. Det känns väldigt bra nu, vi börjar vara ett starkt team och jag börjar se ljuset i tunneln. Jag hoppas verkligen att det går vägen, att vi klarar det så att vi kan ha utbildningar här uppe i Umeå. I helgen har vi varit nere i Gävle på makeuputbildning och lärt oss ännu mer. Väldigt rolig resa, som vanligt. Dock försvann min röst under lördagen så bilresan på väg hem sov jag meste eftersom jag ändå inte kunde prata.
Har även fått med vår första kille i teamet. Känns riktigt roligt! Jag har verkligen ett fantastiskt team med såna underbara människor som jag ser framemot att lära känna mer :)

Jag och Malin på utbildningen.

Det är så mysigt att komma hem till välbonade och varma hem. Hem där man genast känner sig hemma, stämningen är avslappnad. Även om man inte känner varandra särskilt bra , eller knappt alls. Det är ännu en av fördelarna med det här jobbet, att få fara hem till människor, komma in i deras hem och känna värmen. Just nu tänker jag mycket på några av mina teammedlemmars hem som är så fina. Det är fin inredning, det är glada människor.
Så vill jag också ha. Ett hem som känns varmt och välkomnande. Inte som det är nu, ett kaos och jag är knappt hemma. Jag ska styra upp min lägenhet sen, men det blir ett senare projekt.

Kommentarer
Postat av: Marran

Roligt att få åka iväg och lära sig något nytt :) Hur var det på en där kvällen ni hade ? Kom det mycket folk?

SV:
Ja det tycker jag du ska göra! De blir väldigt saftiga :)

2012-10-03 @ 13:20:25
URL: http://www.marilens.blogg.se
Postat av: mami

Härligt att du trivs med livet och får göra det du VILL! Men boendet så förstår jag att du längtar få ordning och reda igen ;)
Älskar dig <3

2012-10-05 @ 07:55:08
URL: http://www.annasdrom.blogg.se
Postat av: IDA COOLIDZ

Asså i knåååw! Hatar mig själv ibland... haha!

2012-10-07 @ 18:13:46
URL: http://idaflodell.blogg.se
Postat av: Marran

Kommer du åka iväg på någon ny makeup utbildning snart eller hur ser det ut?

SV:
Vad roligt att du gillade dem! De är riktigt saftiga

2012-10-11 @ 09:34:32
URL: http://www.marilens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0