Psyk 4

Har påbörjat min praktik på psyk 4 nu. Jag trivs faktiskt ruggigt bra. I lördagskväll när jag gick därifrån upptäckte jag mig själv med att gå och le. Känns som ett bra tecken! Min handledare är väldigt rolig och resten av personalen gillar jag också.
Psyk 4 är beroendepsyk och då även TNE (tillnyktringsenheten). Missbrukare har väl aldrig varit den patientgrupp jag drömt att få jobba med, men det är helt klart lärorikt där. Får väl se om jag kommer fortsätta trivas lika bra framöver ;)

Fick denna fantastiska gåva av Marcus häromdagen. Och att han lyckades pricka rätt med färgen dessutom, LILA! Kan inte säga annat än att jag blev riktigt glad.

Och jag har premiärätit plankstek nu. Fredrik bjöd på det i söndags när jag var trött efter praktiken. Var så trött att jag tog en powernap på hans soffa medan han gjorde mat. Haha, social tjej! Fantastiskt gott var det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0