All-white-party

Igår hade Feffo födelsedagskalas med tema All-white-party. Det var väldigt trevligt att titta på alla människor som var så ljust klädda till skillnad från vanliga fester där de flesta har mörkt. I början var jag ärligt talat lite otaggad, jag var lite seg. Väl där så ändrades det snabbt, det var mycket trevliga människor där :)

Nej nu ska jag ta och äta någonting innan jag ska iväg och hålla i hudvårdsklasser, idag har jag två stycken med folk jag inte känner - spännande! :)

Myspys!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahh, ja lille pluttsimon!

Men du Sofia du är också välkommen att haka på oss på nästa springrunda!;)

2012-04-29 @ 20:47:17
URL: http://mrslisa.blogg.se/
Postat av: Fotograf Viktoria Wigenstam

Tack du, jo det har växt en hel del :) luggen har jag redan klippt luggen ett antal gånger och snart dags igen...växer som ogräs :)

2012-05-03 @ 09:32:52
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0