Snö of Sweden

Igår var en fullspäckad dag; basgruppsarbete, möte på kvinnofridsmottagningen, sola (jag känner mig så blek, särskilt nu när jag är med Thomas så ofta..) och middag med Viktor.
Mötet ska jag berätta om i ett särskilt inlägg. Middagen med Viktor vad fantastiskt god, klyftpoatits och kyckling, samt en sås som han höftade till. Efter det var det tänkt att vi skulle på Umemodellen, men vi valde att bara hänga istället. Då gjorde vi någonting som inte är gjort på väldigt många månader, duschade katterna! Dexter var som vanligt, protesterade kraftig men när man väl började spola vatten på honom stod han som paralyserad. Caesar som var icke ont vetande lyckades vi få att själv hoppa i badkaret, men när han blev blöt fick han panik! Han gjorde allt för att ta sig därifrån. Däremot att blåsa pälsen på Caesar var inget problem. Så nu luktar min grabbar gott!
När Viktor for hade jag tänkt se någon serie eller så, men jag var helt knäckt så jag somnade kring kl 22. Inatt har jag vaknat så sjukt många gånger och drömt olika saker hela tiden. Jag har varit som en ål i sängen, haft sjukt ont i hela kroppen och inte alls vetat var jag ska ta vägen. Vaknade nu kl 9 för att telefonen ringde, lika bra det =)
Första drömmen jag minns var att en av katterna (vet inte vem) dog. Jag var då till katt-tanta och hämtade tillbaka gamlingarna som jag var fodervärd åt. Jag åkte till Järvträsk med Thelma och den katten som jag hade kvar här hemma och lämnade tjockisen till en vän. Vännen ringde sedan och berättade att hon låg ut på gräset och nog var död, hon var fortfarande varm men nog död, och vännen skrattade åt detta - hon hade tydligen kutat runt som en tok just innan. Och jag var så bitter på denna människa som lät henne gå ut ens!
En annan dröm jag hade då var jag utomlands med en tjejkompis. Vi tog oss dit på olika sätt så vi möttes på hotellet och då hade hon hittat en snygg kille som hjälpte oss att byta hotell till ett bra hotell. Sen började som drömmen om från början och då lyckades hon inte få kontakt med denna kille så då fick vi bo på det där dåliga hotellet.
En annan dröm var att jag var med i en tävling med ett barn och dennes far. Och det var massa annat runtomkring detta också, minns inte riktigt vad det var. Men i slutet rullade vi i alla fall uppför en Homer-figur.
Resten av drömmerna har jag glömt bort ;p

Idag ska jag ner på stan och traska runt lite med Recy. Jag ska även på konsultationstid på attityd. Min lila färgbomb håller på att ta slut och jag är less att duscha med plasthandskar, så måste göra mig av med det här lila.

Jag älskar märket Snö of Sweden och har vunnit två olika smycken på tradera i just det märket:



Kommentarer
Postat av: mami

puss... varit utan internet sedan tisdag så jag orkar inte kommentera på allt... vi får prata om dem ;)

2011-10-15 @ 15:40:01
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0