Ny design

Nu har jag med hjälp av designadinblogg.se ändrat lite i min design på bloggen.
* Dels har jag tagit bort musikspelare som jag ansåg bara var jobbig.
* Jag har lagt till flikar längst upp på bloggen, nuvarande flikar är min två kategorier "Allmänt" och "Min resa", samt en flik till "Min gästbok". Har alltså även fixat en gästbok där ni gärna får lämna ett litet fotspår om ni inte vill kommentera ett specifikt inlägg, eller kanske passa på att ställa någon fråga?
* Jag har lagt till länkar samt gjort så att en liten informationsruta dyker upp till varje länk (i menyfältet till höger).
* Jag har lagt till en länk "Lägg till mig som din favorit", så om ni trycker där blir min blogg en av era favoriter på datorn.
* Jag har lagt till en gilla-knapp kopplad till facebook längst ner på varje inlägg.
* Sen även andra små saker som text som jag tycker inte behövde vara kvar i menyfältet, ändrat lite textinställningar osv.

Jag tycker som att sånt här är rätt roligt, men det tar ju lite tid att få det som man vill ha det =)

Vad tycks?


Maaat, mums!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men vad härlig bil på Dexter :D Sötunge han är (;

2011-03-19 @ 23:19:53
URL: http://linnea-larsson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0