Kvällens fråga

Billy säger:
finns det någon symbol/figur eller liknande som du jämför dig/ditt liv med?
eller som betyyt mycket för dig den senaste tiden
Sofia säger:
Hmm, jaa den var lite klurig. jag har en spontan tanke redan nu - halsbandet, eller själva hänget, som jag har runt halsen, som jag fått av min syster. älvan är så liten, söt, och jag blir som glad av att titta på den
Billy säger:
anade de   fundera på varför
Sofia säger:
jaså, anade du det?
Billy säger:
ja de gjorde jag   du har alttid på dig det
Sofia säger:
Jo, det betyder någonting!
Billy säger:
fundera på vad och varför"
"Finns det någon symbol/figur eller liknande som du jämför dig/ditt liv med? Eller som betytt mycket för dig den senaste tiden?"

Billy säger:
finns det någon symbol/figur eller liknande som du jämför dig/ditt liv med?
eller som betyyt mycket för dig den senaste tiden
Sofia säger:
Hmm, jaa den var lite klurig. jag har en spontan tanke redan nu - halsbandet, eller själva hänget, som jag har runt halsen, som jag fått av min syster. älvan är så liten, söt, och jag blir som glad av att titta på den
Billy säger:
anade de   fundera på varför
Sofia säger:
jaså, anade du det?
Billy säger:
ja de gjorde jag   du har alttid på dig det
Sofia säger:
Jo, det betyder någonting!
Billy säger:
fundera på vad och varför


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad glad jag blir! När jag såg halsbandet i affären tänkte jag på dig faktiskt. Bara sådär: "Det där skulle nog Sofia gilla".

2011-02-16 @ 18:22:57
URL: http://erikaaeklund.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad glad jag blir! När jag såg det i affären tänkte jag faktiskt på dig, bara sådär; "Det där skulle nog Sofia tycka om".

2011-02-16 @ 18:25:30
URL: http://erikaaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0