Done!

Aaaah, äntligen är jag klar med den där powerpointen om tarmvred till imorgon. Ibland tror jag att jag gör saker lite väl ambitiöst. Början av presentationer är bilder och animeringar hit och dit, men man märker när jag började bli less. Då blev det i princip bara text rätt av. När det är såna här seminarium äre skönt att ha en tjollrig powerpoint så att fokus tas bort från vad man egentligen säger.

Var och fick sista delen av hepatit vaccinet idag. Det känns som att sprutor håller på att bli lite av ens vardag nu, kanske beror på valet av karriär ;) Sen har jag varit med Nicklas. Vi gjorde godmat - kött och potatis med svampsås. Måste ju få säga att jag älskar svamp! Efter det fick jag spöa honom i lite singstar ;)

Jag och Roger ska förresten och se Henrik Fexeus 1 december. Det är inte ofta jag planerar sååå långt fram i tiden. Men det blir nog riktigt kul. Och jag blir som glad att bli tillfrågad också :]



Kommentarer
Postat av: mami

Du är ju verkligen din mors dotter;"Ha en tjollrig powerpoint så ingen lyssnar på vad jag säger..."



Sen det där med sprutor....

Sällan jag skrattat så gott när jag läst ett inlägg...

Ja, konstigt att sprutor håller på att vara din vardag...?! Undras om det är för att du utbildar dig till...hm, ja vad heter det nu.... sjuk, nej, "sprutsköterska"....hahaha... mammahumor....



Hade du alla kryddor för att göra svampsåsen, magiskt god?



Älskar dig min "tjollriga" rosenknopp!

2010-09-17 @ 07:49:05
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0