Helgen.

Den här helgen har varit helt okej (och lite till) måste jag säga. Fredagen var det bästa, lillsittning med tema nörd. Det var hur kul som helst, och dessutom var alla så sjukt snygga ;) Var riktigt kul att få vara och dansa litegrann igen, men det slår ju inte toxic och Lindberg tyvärr. Det är ju som nå speciellt med det =) Anyway.. Hmm, vet inte riktigt vad jag ska säga om fredagen? Började med att vi for på E-puben och väntade på mat. Vi hade blivit uppmanade att inte äta innan utan att det var middag där kl19. Visst samlingen var kl19 men vi fick vänta i två timmar på mat?! Tur att jag åt lunch/middag innan iaf säger jag bara. Sen fick alla små lappar med uppdrag de skulle utföra under kvällen, men jag fick ju en lätt "Du får inte börja någon mening med "men du"". Hmm, svårt?
Vi är söta små nördar! ;)
Jag och "Mimmi" i slutet av kvällen.
Lördag så for jag och Ardi ner till Feffo för att joina han och Martin. Spelade lite kort (plump) och gissa vem som vann? Ibland måste jag bara få säga att jag har så sjukt mkt tur. På tal om tur, jag hade ju inte köpt någon kurslitteratur för att det sved för mkt i snåltarmen. Så har kollat lite på blocket men inte har svarat när jag skickat ett mail. Men då en morgon fick jag för mig att nej nu ska jag kolla blocket och där fanns de fyra viktigaste böckerna för 800kr i Umeå! Annonsen hade knappt legat ute en timme, så jag ringde och jag fick böckerna. Dessutom så kommer jag få ett nintendo 64 med 14spel och 4handkontroller snart från blocket. Shit, måste börja ta det lugnt med pengarna, men nu har jag ju som snart det jag vill ha ;)
Igår var en riktigt söndag a.k.a slappardag. Jag och Ardi gjorde ungefär ingenting på hela dagen förutom såg massa tv-program på datorn och tvättade. Det var faktiskt en riktigt härlig dag, dock kände jag mig sjukt tjock eftersom att det blev ju endel onyttigheter xD
Idag har Ardi farit hem till Arvidsjaur, men någonting säger mig att han inte kan hålla sig borta härifrån särskilt länge? ;) Så det här är första gången jag är själv i lägenheten, det känns som både och. Både skönt och inte skönt. Men det kan nog vara nyttigt prova vara lite själv också. Haha, hur bra jag nu kommer vara på vara själv, ikväll kommer då Feffo hit, han borde vara här på en halvtimme.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och den där konstiga killen ardi tsm nu eller??

2009-09-14 @ 19:14:56
Postat av: Viktoria

Ja men som ssagt, vi får höras av när vi är i närheten av vaandra, måste ju hur som helst hälsa på nån gång tycker jag! Om jag får så klart ;) haha

2009-09-14 @ 21:16:35
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0