Hjortronsylt.

Haha, måste bara få fråga, vad hände med mig på den där bilden? xD
Dock gillar jag att variera mitt hår lite, och att det är så pass lockigt naturligt. Fast tyvärr mami, jag gillar det ändå mer när det är plattat. Insåg idag att jag saknar min Bond. Insåg det idag.., när jag försökte fixa min lugg, som bara Bond kan göra bra. Men nu bor hon i Karlstad, usch säger jag bara!
Idag har vi hunnit med lite canasta också, man är ju helt fast i det spelet när man börjar spela det måste jag säga! :p Plus att det är så himla trevligt umgås med Sanna och Mats, jag gillar det verkligen! Och Sanna, haha på så många sätt är det som att se sig i en spegel, fast ändå inte. Hon har långt mörkt hår, med hellugg, hon dricker inte - förstår inte riktigt meningen med det, hon sminkar sig svart runt ögonen, har mycket kläder som liknar mina, och jaa det är så många småsaker som är precis likadana som hur jag är. Ibland är det nästan skrämmande =) T.o.m. Ardi påpekar ju ibland att vi gör samma saker och är som en spegel, t.ex. lyckas blöta ner sig när man ska diska/skölja av någonting, haha!
Jag saknar min mormor! Jag tänker verkligen på henne varje dag. När jag tar på mig vantarna hon har stickat till mig, eller ringen som hon gav till mig, eller armbandet. Jag har mormor med mig varje dag. Och speciellt idag tänkte jag på henne, dels för att vi kollade på bilder på henne, när jag var där och t.o.m. fick sminka henne. Haha, så söt hon var då. Och dels för att vi åt av hennes hjortronsylt ikväll. Daniel sa att han hade kvar lite från mormor som vi fick äta upp. Min söta lilla mormor..
Anyway, imorgon ska jag inte få sova hur länge jag vill. Måste ju börja ställa tillbaka dygnet, och börja plugga. Dock far Ardi hem till Arvidsjaur sen i veckan och då ska jag verkligen se till att få tummen ur.
Hihi, han är så himla söt ^^

Kommentarer
Postat av: mami

Jag saknar också henne, min älskade mamma! Men hon är verkligen med oss... hennes själ finns i allt vi har!

2009-10-26 @ 11:46:58
URL: http://annadrom.blogg.se/
Postat av: b-b-bond - nu "samejävel"/"renen"

Men till jul kommer jag hem! Då kan ja fixa din lugg hela tiden!

<3

2009-10-27 @ 14:17:44
URL: http://karlstadcallingyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0