Min hals?

Alltså först nu har jag börjat känna av att jag har nog halsfluss.
Det tar emot att svälja, fast det gör inte ont.
Känns bara som jag har något som är i vägen bara.
Och när man kollar ser man inte precis så bra eftersom det är så igensvält.
KUL SKÄMT!
Ringde till vårdcentralen och jag ska fara dit typ kl2 idag.
Jag som hade tänkt sitta här och plugga till nån gång men så blev det inte.
Kände att det var mer kris med halsen nu, när jag börjat känna av det.
Mamma har alltid rätt :p

Jag kan verkligen inte fatta att det är så många människor som ska på balen.
Är ju hur många som helst!
Men det blir ju kul så.

Imorn verkar det bli så att jag börjar på bh-partyt och sen far jag till Sorsele när jag tycker klockan är för mkt ;)
Börjar inte förrän kvart över två imorn så ska ta sovmorgon!
Skööönt!

Vilken bra dag det här har varit.
Noot!
Och jag måste egentligen skriva på massa inlämningsuppgifter osv ikv.
Men lär väl inte hända att jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0