Ännu en hyllning!

13timmars sömn inatt, känns inte fy skam. Hade tänkt sova till kl14 men Kim ringde och vänckte mig just före kl13 :p
Har seriöst suttit framför spegeln och sminkat mig nästan 2timmar nu. Fast större delen av tiden har varit lösögonfransarnas fel.
Tips: Köp inte H&M's lösögonfransar. De är nästan för långa och jättesvåra att få på plats! Enda fördelen är väl att de är billiga :p

Alltså jag måste än en gång hylla min älskade mamma här i bloggen. Hon kämpar på med min balklänning och den är hur snygg som helst! Hon har suttit x antal timmar och broderat in småpärlor i fina mönster över hela klänningen. Och hon har sytt in kupor så att det än en gång ser ut som jag har bröst (eftersom de riktiga har blivit nästan obefintliga). Det kan verkligen inte finnas någon bättre mamma än min! Dessutom bad jag henne sy en slips til Björn så vi matchar. Självklart har hon hunnit det också, plus att hon gjort en servett han kan ha i fickan så där snyggt! Det här kommer bli hur bra som helst! ^^

Näe nu ska jag ner och kolla vad jag ska äta för mat. De övriga ska äta korvsås och potatis. Okej, jag kanske är lite kräsen men korv är verkligen inte någonting som jag äter! Men jag är iaf klar i övrigt eftersom håret ska fixas av Bond när vi kommer till Arivdsjaur. Bara för att Bond är mycket bättre än vad jag är på det där. Eller som hon sa "det är lättare ur fågelperspektiv." Eller hur var det nu? Jag tror iaf att kvällen kommer bli grymt rolig! Är rätt gäng med så kan det inte bli annat än roligt så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken färg är klänningen?

2009-05-31 @ 16:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0