Bedtime stories.

Igår var jag och Jens till stan.
Självklart så shoppade jag litegrann, (jag har nästan lika stora shoppingbegär som Bond har).
Sen köpte jag två böcker på rea också, ska börja läsa igen, saknar det.
Harry Potter 7 för 59kr och Om jag kunde drömma för 69kr :)
Sen såg vi bio, bedtime stories.
Klart sevärd film! :)
Efter vi varit i stan for vi back to Missen, och då komme Eve och Philip på besök.
Det blev Guitarhero World Tour till typ halv tolv xD

Och nu har jag vaknat, redan?! :o
Ofta jag vaknar av mig själv före halv nio?
Ibland har jag verkligen sömnproblem.
Men what to do när smärtan spökar.

Alltså jag måste bara få säga, att det känns så grymt skönt med lov! :D
Kanske framför allt för att jag har ingenting jag måste plugga under lovet.
(Hade nog inte pluggat även om jag hade nå att plugga men.)
Man måste ju få vara ledig ibland också :)

Var tänkt jag skulle till ödemarken idag.
Men eftersom Jens inte har kvar sitt körkort har jag inte skjuts till bussen och tar mig inte :p
Så, just nu håller jag tummarna att någon ska till Malå ikväll så jag tar mig dit.
Annars far jag imorn med bussen :)
Jag hoppas det blir kul ^^
Men jag skrev med Camilla igår, och då frågade hon vad jag skulle göra på lovet.
Berättade att jag skulle till Jakobslund och då frågade hon var det var.
"Jaa, någonstans vid bockträsk tror jag." svarade jag då.
"Vaa? Bockträsk är ju typ mitt uti skogen!"
Jaa, hon var typ chockad att jag vill till skogen.
Det kanske är lika ödemark som Johan säger att det är xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0