Yesterday was nice!

Igår var en väldigt bra dag! Hittills har jag inte ogillat Umeå ett dugg =) Anyway, igår gick jag och Ardi ändå från mitt place till stan (typ längre än vad jag gått på hela sommaren sammanlagt!) Väl nere i stan träffade vi Ida (en tjej som också ska gå sjuksköterska) och hennes kompisar - Jeanette, Viktor, Svante och Ava. Tiden sprang iväg trots att vi inte gjorde särskilt mycket. Vi satt på några kaféer och snackade och sen åt vi mat på Max (bara för att Ardi skulle få sin smältost). Sen var det dags för det som man så länge väntat på, nya Beckfilmen på bio! Jag älskar när Gunvald blir så personlig i filmerna, helt klart sevärd film (dock är Beck - Skarpt Läge fortfarande min favorit). Måste bara få påpeka att det smartaste man kan göra är att ta bort speglarna på tjejtoaletterna, men oj vad irriterande det är! Kvällen avrundades med att Ardi spelade gitarr och sjöng för mig (Oh I know!), me like =)
Idag börjar nollningen, och jag är taggad till tusen. Ida kommer hit på lite drygt en timme och då ska vi följa till universitetet (så ja folket, jag kommer att hitta det a.k.a. följa efter hon som kan).
Mobilnördarna Ardi och Ida ;)

Vet inte riktigt vad Viktor gör på den bilden men :p

Nu kom Ardi och sa att jag ska komma och äta frukost, för mina mackor är klara. Tur någon tar hand om mig ;)

Kommentarer
Postat av: JoAnna

Läser du på Umu? Isådall vad? Är det spännande? Tycker du att det är kul?

2009-08-29 @ 13:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0