Söta Christina =)

När jag väl får för mig att skriva blogg så då skriver jag blogg. Tredje gången ikväll! xD
Ardi sitter och spelar gitarr och sjunger lite för mig, det gillar jag. Fast nu är han nog lite less för det enda ljud som kommer från hans läppar är "Nanananananana na na na nanana." Stackarn =) Ska se klart the unborn nu, eftersom att jag lyckades somna igår, ovanligt att jag somnar ;)
Har kollat runt på blocket och tradera ikväll, jag vill ha ett eget nintendo 64 riktigt mycket måste jag säga! Så bara jag hittar ett billigt så kommer jag nog köpa det. Har sett vissa för 400-600kr, inklusive spel och allt. Men frågan är om de är kvar. We'll see =)
"Christina Eklund saknar sofia jätte mycket:( det finns inget att göra när sofia inte är hemma:(!"
Alltså Christina är så söt, hon hade skrivit det där på facebook som status :') Jag gillar att jag inte är helt bortglömd hemma än iaf. Kommer bli kul när Erika och Christina kommer hit någon helg framöver =)

Kommentarer
Postat av: Erika =)

jaa :) ni hade juh tydligen redan kollat buss å sånt ;P att vi måst vänta i skeå 1 timme å så :D

2009-09-01 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0