Vilken dag..

Alltså den här dagen (alltså fredag + natten nu då) har inte varit bra alls.
Började med att jag var lite sen när jag skulle köra till skolan, men inte så farligt.
Hann till Glommers innan jag kom på att jag glömt klänningen i Missen.
Bara vända om och sen vare ju stressen!
Han typ, en mil utanför Glommers och då hamna jag baki en minibuss som låg efter en lastbil.
Jaha, men minibussen lär väl köra om när han får läge då tänkte jag?
Men i Abborrträsk hade den fortfarnade inte kört om så då körde jag om båda så fort jag kunde.
Nästan direkt efter hamna jag baki en till.
Seriöst?!
Ja, så större delen av resan till Arvidsjaur gick det 70km/h.
Grattis..

Sen när vi kom till Bond (jag, Bond och Lina) så tog vi det lugnt och sen skulle vi fixa oss inför kvällen.
Alltså, det tog ett brano tag innan vi var klara.
Och det blev verkligen inte bra på jag.
Alltså, jag var inte läcker ikv.
Okej jag hade en snygg klänning but that's it.

Men det är inte det värsta.
Värsta var i slutet av kvällen.
Ungefär kvart i två ser jag hur min kompis blir "bortförd" av ordningsvakter.
Han håller sig om hjärtat och, näe usch vad hemskt det såg ut.
Så gick dit, men fick typ inte prata med han för han var tvungen ta det lugnt.
Men han typ grina av smärta.
Ofta?
Och sen kom ambulansen.
Ingen av hans kompisar följde med han och jag bröt ju ihop.
Skulle skjutsa hem Kim och Johanna men när Bond krama om mig så då bara spruta det tårar.
Så det slutade med att vi for till akuten; jag, Bond, Lina och Hanna.
Där satt vi och vänta och vänta.
Det var seriöst de längsta 90 minuter jag varit med om, ja långsammare än Wirrens lektioner.
Det var så hemskt och jag var hur orolig som helst.
Sen fick jag äntligen träffa honom.
Det var lugnt, det såg bra ut osv.
Och han tyckte bara jag var onödig som brydde mig och stannade så länge.
Klart jag bryr mig?
Hade inte kunnat somna annars det vet jag, så var tur jag stanna, nu vet jag iaf att han är okej.

Klockan är över 5 på morgonen.
Jag ska upp och till kyrkan imorn.
Men jag är fortfarande inte trött, efter allt.

Påskdansen då?
Njäe, den var inte alls någon juldansen 2.
Det var lite tråkigt men.
Roligare än att inte vara där.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

nej vad hemskt! Vem var det? Blir ju rädd nu....

Nån jag känner? Hoppas inte :S

Hemskt hur som helst men ändå......

2009-04-06 @ 09:43:35
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0