Lycksele.

Nu håller jag på att känna mig ganska vaken, och kl är ungefär 16 :)
Jaa, jag har tänkt kunna somna ikväll också, det kommer nog gå jättebra.
Idag ska jag ägna kvällen åt att plugga miljökunskap, plus se gossip girl.
Åsså lär det väl bli mycket dator också som vanligt :p
Nej, jag ska inte till stan ikväll.
Har inte tid, tyvärr.

Igår for jag och Pär till Lycksele mitt på dagen, for och skulle hälsa på Kim.
Kvällen blev väl inte riktigt som planerat, men det blir mycket roligare än det var tänkt :D
Blev att fara på hotellet i Lycksele på kvällen.
Ja, jag var nykter som vanligt, men ja, jag hade kul.
Och de som inte visste jag var nykter trodde jag var full, som vanligt.
Varför ser jag alltid full ut?
Och varför ser jag ut som en "party-girl"?
Det är någonting jag skulle vilja veta.
Hilda kom också till Kims place innan hotellet.
Alltså, jag vet inte ens vad jag ska säga vi gjorde, men jag hade då riktigt kul!
Förutom när vi stod utanför en lägenhet mellan typ 2 och halv 3 och väntade på segKim xD

När vi skulle in på hotellet så blev vi stoppade av vakterna.
Varför?
Jo för att Pär hade inte nog fina kläder.
Tydligen fick man inte ha mjukisbyxor där inne.
Så då fick vi fara tillbaka till Kim så han fick låna sig nå jeans.
Ofta?

Det var en riktigt rolig kväll/natt och det vill jag lätt göra om ;)
Somnade efter kl6 imorse någon gång.
Min ögon var alldeles röda.
Den här helgen har jag inte sovit bra :p

Kommentarer
Postat av: Albin

Det är lite som ett äventyr att läsa dina inlägg, med fet text, understrukna ord och kursiva ord och ingen logik i det =)

2009-04-26 @ 22:15:38
Postat av: Lina

Visst är hotelle där ett roligt ställe:)

2009-04-27 @ 09:43:48
URL: http://lillstintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0