1 år sedan.

Jag vet att jag nyss skrev ett blogginlägg och det här blir det andra på loppet av typ, 10 minuter?
Ja, jag är kanske liiite nörd. Men bara lite ;)

Iaf anledningen till det här andra inlägget är att jag just insåg en sak.
Det är 23 april idag.
För ett år seden tog jag körkortet.
Alltså vaa?
Har jag redan haft körkortet ett år?
Jag minns ju den dagen så väl.
Man var nervös hela morgonen och när man satte sig där i bilen så.
Nej usch, det var ju typ läskigt men ofc låtsades jag ha världens bästa självförtroende.
Och det gick ju bra.
Jag minns fortfarande lyckan när jag hade klarat det.
Hans har t.o.m. kvar sms'et jag skickade då. "Jag klarade det :D"
(Jag har också kvar det han svarade, har det uppskrivet på datorn.)
Ett år går fort!

Kommentarer
Postat av: fia

haha.. men pappa är rolig:D han sa de för ett tag sen också "jag har kvar ett sms, och det är från sofia" :P

2009-04-24 @ 14:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0