Under, under, under

Caesar har nog börjat känna av att han har balls nu. Han mjauar mer än nödvändigt, han biter fast i Dexters nacke/hals helt omotiverat så Dexter börjar gny och han har dessutom börjat få för sig att det är fantastiskt roligt att ligga under saker.


Under mattan.. (Det ser ut som en evil ande när ögonen speglar sig sådär mot golvet).


Under täcket, det händer väldigt ofta nu för tiden.


Under bäddmadrassen (har två bäddmadrasser, han tog sig under den ena). Upptäckte han genom att jag skulle sätta mig på sängkanten och klä på mig, satte mig alltså rakt på honom. Men inte ett pip eller ett enda klagomål, utan han låg kvar när jag flyttade åt sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0