Alla hjärtans dag 2012

Min alla hjärtans dag var väldigt bra i år må jag säga. Dagen började med att jag fick ett fint sms av Hans (min extra pappa): "Hej. Du finns i mitt hjärtas samling. Kram" Bra start på dagen!
Gjorde mig i ordning för att fara till sjukan på en kort föreläsning när det plingade på dörren. Öppnar och där står blombudet, någon har skickat blommor till mig. Thomas så klart, vem annars liksom. Fina vännen.



Gick till sjukan med tårar i ögonen och leende på läpparna. Jag må säga att jag är inte den som gråter för mycket, men detta var en sådan fin gest att det var inte långt ifrån!
På kvällen blev jag bjuden på middag av Allan. Först serverades spenatsoppa och sedan lax, potatis och sås - MUMS! Det gulligaste var dock hans substitut till vin. Han ursäktade sig nästan lite grann:
"Du dricker ju inte alkohol, annars hade ju vin varit det självklara här.."
Istället för vin hade han blandat saft i en glasflaska för att ändå få en känsla av att det var lite lyxigare. Den lilla gesten, the thinking outside the box, tyckte jag var fantastiskt.

Jag är väldigt nöjd med denna dag i år, mer än så kan jag inte säga :)

Kommentarer
Postat av: mami

Puss <3

2012-02-20 @ 20:38:18
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0