Collage!

Ikväll har jag pysslat, tänkte visa vad jag åstadkommit för er. Dock var det en besvikelse när jag tog fram tavelramen, glasskivan hade inte överlevt bussresan hemifrån till Umeå. Men nu när jag varit så duktig och gjort fint ville jag ha den på väggen ändå! Har någon något förslag hur jag kan få en ny glasskiva/ny tavla utan att det blir så dyrt, hör gärna av er :)


Katterna var duktiga och hjälpte till med jämna mellanrum. Tack för hjälpen...


Tog ner alla bilder som min kusin hade på väggen där förut, nu känns det mer som mitt place istället för hans =)


Tada!!

Kommentarer
Postat av: anna e

Gå in och köp en plastskiva tillskuren på en ramaffär, blir inte så dyrt!

Puss <3

2011-09-05 @ 10:17:20
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Fotograf Viktoria Wigenstam

kanske innan snön?

men visst kan man ju ta när det kommit lite snö också :) alltid lika kul

2011-09-06 @ 21:40:27
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0