Överraskning nummer 2!

Det blev en powernap på typ en timme, och det var så sjukt skönt måste jag få påstå! Det roliga var att när väckarklockan ringde kändes det som att jag sovit en hel natt och att det var morgon. Powernaps är ju för underbara.


Imorse var det trångt framför spegeln. Dexter var absolut tvungen att sminka sig samtidigt som jag gjorde det, eller hur det nu var? ;)

Aaah, jag har ont i handen nu. Har just skrivit ett långt brev till Yvonne, var dock tvungen att ta paus emellanåt. Men nu är det klart. Ska väl snart ta och äta nå middag. Enligt Elin har jag inget annat val än att följa med henne ut på nh (nationernas hus) ikväll. Well, har jag inget val så har jag inte eller hur? Fast jag tycker faktiskt själv också att det lät som en väldigt trevlig idé så jag klagar väl inte precis.

Det är när kommentarer kommer impulsivt som de är som bäst:
"du är fin du :D  känner mig lycklig som träffat dej =)"

Idag fick jag ännu en överraskning i brevinkastet. Alltså det krävs inte mycket för att få mig glad. Den här gången var det från Fia. "Den här gången blev det ingen julklapp, men du får det här istället! Hoppas du får en supermysig jul nu :) Kram Fia <3"

Dessutom hade hon skickat med det där lilla kortet där det står "Jag har tur.. ..som har en kompis som dig!" Ååh, det värmer så i hjärtat, tack Fia! :')

Hittade en dikt Thomas skrev till mig under en föreläsning för ett tag sen :')
"Jag bryr mig ej om vad andra tycker
när det uti mitt hjärta rycker
Jag skiter i vad som sägs av andra
När jag bredvid dig får vandra
Vi pratar kanske mycket och verkar på
Men det är enbart för att jag tycker om dig så
Så fuck the rest, ja är här för att stanna kvar
Nu och för evigt i alla mina dar
To Sofia 101026, under en skoj njurföreläsning ;)"


Kommentarer
Postat av: mami

Finns inget starkare än riktig vänskap

Det bär genom de djupaste vatten och får en att flyga högt ovanför de vackraste vyerna.

Så tacka för att du har sådana underbara vänner.

Ja, plus din mami förståss <3 ;)

2010-12-08 @ 18:19:59
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Fia

Varsegod! :) <3

2010-12-08 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0