Flopp.

Lördagens toxic  var en flopp. Var verkligen inte mycket folk där. När jag och Jenny först kom dit just före tolv var det inte en endaste på dansgolvet! I vanliga fall brukar det vara så fullt att man inte ens ryms att röra sig. När vi kom tillbaka en halvtimme senare var det några där faktiskt, men tror man kunde räkna de som stod där på en hand. Så var lite besviken måste jag säga. Som tur var så var det lika kul hos Sorsele som det alltid är. Bara man är med rätt folk så spelar det inte någon större roll vad man riktigt gör =)

Idag har jag inte varit särskilt kreativ, som vanligt efter sådana där kvällar. Jag har mest legat i sängen och slöat. Det duktigaste jag har gjort idag är att jag gick hela vägen ner till friggebodan och hämtade morikan (ellerhurdetnustavas). Så då kanske ni förstår ungefär hur mycket jag har gjort idag, haha.

Jag är verkligen en nattmänniska. Jag trivs så sjukt mycket bättre att vara vaken kvällar och nätter.

Imorn bär det av till Byske med klassen. Tur att jag och Bond är ambitiösa och planerar lekar så vi har någonting att göra därborta. Och lägga ner lite pengar på klassen för att kunna utföra lekarna, det får man ta. Men jag tror iaf att det kommer bli mysigt imorn! Sen är vi lediga resten av veckan, vad ska jag då göra?


Kommentarer
Postat av: Pär

Jaa,vad ska man då göra resten av veckan? förslag? :)

2009-06-01 @ 13:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0