One night to remember.

Ja, toxic levde upp till förväntningarna!
Totally :)
Hade jättekul hela kvällen :D
Fanns en nackdel med toxic däremot; det var litet dansgolv och trångt!
Och stackars Camilla är så liten så hon blev typ "översprungen" all the time.
För- och efterfesten hos "sorsele" var oxå nice.
Alltså, allt var typ bara kul :)
Eller jaa, några vi var med hade väl inte så tur :p
En han ju bli utslängd från toxic för "stulen" öl, en blev nästan utslängd för han dansade på högtalarna, och en fick gå ut ett tag för han var för full.
Och tur var att jag och Jenny "vaktade varandra" :p
Så fort någon gammgubbe (typ 30-40åringar) försökte dansa med oss så stängde vi ut dom.
Men man kände sig ju lite dum när man dissa endel.
Typ en SFI'are som först dansade bakom mig ganska länge och sen la handen på min axel och sa hej. Då kände man sig nästan lite taskig att man dissade men, man kan ju inte alltid vara för snäll? :p
Wosh, vad mer ska jag berätta?
Hända så mycket kul att jag inte ens minns hälften :)
Däremot gillar jag inte Josefs smeknamn på mig, "Det".
Bara för att jag har så flyt (okej, sjukt mkt flyt) när vi spelar kort :p

Alltså, sportlovet är redan slut och det känns inte som jag har hunnit göra någonting vettigt! :p
Förutom toxic. Okej, Ö-vik var väl oxå vettigt :p
Idag ska jag inte göra nå vettigt iaf. Förutom att se Gossip Girl! ;)

Seriöst..
Att vissa orkar sura?
Vi diskuterar samma sak jämt, och det är helt onödigt.
Jag orkar inte! :(
Yes, nu skrev jag nå om dig som du ville!

Kommentarer
Postat av: anna:)

Dy ska vara rädd om människor som genuint älskar dig för den du är inte vad du gör.

inte komma med sårande pikar i bloggen!

Ha olika åsikter men respetera det, inte håna!

Jag älskar dig också, men inte allt du säger och gör!

Puss!

2009-03-08 @ 21:42:52
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0