Happiness.

Alltså jaa jag blev väldigt glad idag kan jag säga.
Idrott B är över!
Yes!
Okej, idrott är ju kul ibland, det är det verkligen.
Men det känns bra att ha fler håltimmar att göra bort plugg på :)
Plus att jag tycker det är jättedrygt måsta ta med sig gympakläder till skolan ;)
Jag är lat!

Så nu har jag håltimme till kvart över två.
Kommer ha håltimme från 09.55-14.15 varje tisdag nu.
Och nog kan jag lyckas fördriva tid då alltid :)

"Bilddagboken
Våra databaser uppdateras, vi är tillbaka innan lunch!"
Kul skämt, bara för att jag skulle lägga upp bilder! :p
Jag vet, jag är datanörd (ibland) men det är kul med bilder :)
Påtal om nörd.
Jag har typ blivit beroende av "Mafia Wars" på facebook.
Fattar egentligen inte vad jag tycker är så kul med det? :p
Men fast det är jag.

Idag ska jag ta tio i tre bussen (måste smita från biologin), för annars tar jag mig inte till Missen.
Bara för att Jens inte har nå körkort xD
Påtal om Jens körkort, det blev bara en månad han förlorade det så han får snart tillbaka det :)
Jag tycker att det känns grymt skönt!
Och jag hoppas att bmw'n kommer tillbaka snart.
Jag saknar den <3 :p

Igår, var kul förutom att alla tryckte ner mig.
Det var okej ända tills Bond (som jag trodde var min vän) också började sparka på mig när jag låg ner.
Ja, faktiskt bokstavligt talat.
Johan knuffa ner mig på golvet och mobba mig, då kommer Björn och typ ställde sig på mig.
I panik ropade jag då på Bond, som jag trodde alltid skulle ställa upp.
Hon kollade på mig och sen sparkade hon också!
Vänskap?! :o
Okej, det var visserligen ingen hård spark men :p

Var iaf hos "Sorsele" igår och spelade kort.
Josef var inte så happy xD
Ja, jag vann i ruter sju igen!

Och alltså, I don't know what to do.
Jag vill att allt ska vara bra.
Förlåta igen?
Men jag orkar inte att det ska bli såhär en gång till.
I seriously don't!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle inte sparkat på dig om jag va där :D du kan trösta dig me de:) ;)

2009-03-10 @ 16:19:39
Postat av: 007

JAG SPARKADE INTE DIG >.< bara luften!

2009-03-11 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0