Hej jag heter Sofia och jag är gammelfadder

Att säga att man är gammelfadder och ändå får vara med på nollningen igen känns väldigt roligt. Jag hade en awesome kväll, fastän det inte blev som planerat. Trevlig förfest och lärde mig lite nya namn (som jag säker snart kommer att ha glömt tyvärr), gick till Origo där det var lång kö redan innan de öppnat, stod och knuffades i denna kö i typ en halvtimme innan vi gav upp, gick mot Corona - ännu längre kö, bestämdes oss för att dra tillbaka till lägenheten vi hade förfest i och köra efterfest direkt.
Jag är en person som gillar att hålla i trådarna, fixa och dona. Ordnade kvarterslokal till nollningen förra helgen, trots att jag inte var med själv. Skjutsade även hem en full nolla med Thomas bil eftersom Thomas inte själv hade möjlighet att göra detta. Har fixat så att vi ska få äta buffé på Black Country Kitchen efter att han egentligen har stängt om typ en och en halv vecka. Fixa fixa fixa, jag gillart :)

Nu ska jag sova så jag orkar jobba på Samvården imorgon. Har förresten påbörjat ett inlägg som kommer att hamna under kategorin "min resa", blir dock inte att avsluta det idag. Men för er nyfikna själar, håll utkik! :)


Caesar gillar att ligga i handfatet när man själv ska tvätta händerna.

Kommentarer
Postat av: mami

Kan inte låta bli att le, för jag känner igen mig själv så mycket i dig och din moster Gerd! Hon var exakt likadan när hon studerade i Umeå en gång i tiden. En fixare... ligger nog i släkten eller vad tror du? Fniss...



Älskar dig <3

2011-09-10 @ 13:14:17
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0