Pimps and hoes

I fredags var det sittning i samband med årets nollning med tema Robinson. Vi gammelfaddrar körde dock vårt egna tema: Pimps and hoes. Många timmar sminkade jag, både mig själv och de tre grabbarna som skulle vara hoes. Jag var ändå rätt nöjd med vad jag åstadkommit, och de överdrivet långa lösögonfransarna var ju verkligen pricken över i'et.





Det var en mycket trevlig kväll, med mycket tokerier - som vanligt i detta gäng. Efter sittningen var vi några som for ner på max på stan. Där fick man mycket blickar och mycket kommentarer. Framförallt grabbarna, men de var ju sjukt heta så jag förstår det ;)

I övrigt är det tenta på fredag, så jag har som flyttat till Thomas i veckan. Henke är här och försöker styra upp våran pluggning, men ännu har det inte blivit så effektivt. Det löser sig! =)

PS, Bilderna är tagna från Sofia B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0