Ny hårfärg och Joe Labero

Idag har jag varit på attityd på kungsgatan och fått håret färgat. Visst gillade jag det lila, men jag var så sjukt less att varje gång jag duschade måsta använda plasthandskar för att kunna krama in den lila färgbomben i håret. Jag var less på att mitt badkar ständigt hade en lila nyans. Jag var less på att inte kunna lägga ner huvudet medan håret var blött. Jag var less på att kudden fick en tendens till lila trots att håret var torrt.
Så nu är det brunt med tre blonda partier. Jag är väldigt nöjd må jag säga, har dock inte orkat ta någon bild på detta ännu. Men det kommer väl =)

Ikväll har jag och Roger varit och sett Joe Labero. Han trollade hit och dit och det mesta var väldigt fränt. Det märks att han har gjort det i många år, han är väldigt duktig på att underhålla. Efteråt fick jag även en autograf på armen, var ju tvungen att köra en favorit i repris, göra på samma sätt som med hockeyspelarna i julas.
Dock tycker jag ändå att Henrik Fexeus show var bättre. Eller så kanske är jag är aning partisk eftersom jag gillar det Henrik gör generellt. Men jag tycker det är fränare att lyckas få folk att säga och tänka det man vill att de ska göra och inte bara lura dem. Det är väl visserligen lite samma princip men :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0