Henrik Fexeus - I ditt huvud

Jag hittade åt en tävling att få se ett smakprov ur Henrik Fexeus nya show. Man skulle motivera varför man skulle vinna det också. Min motivering var följande:

"Jag nyss tänkte skriva till dig för att fråga
om du till denna show skulle våga
Att dela ut något typ av backstage-pass
men då jag insåg att det är jag som varit kass
Att det finns någonting nästan lika fränt
och jag hoppas att jag av ett smakprov gjort mig förtjänt
För både show och böcker jag väldigt fascinerande funnit
Ja, lycklig skulle jag bli om jag fick meddelande om att jag har vunnit"


Idag ~ kl 15:
Henrik Fexeus: Vinnarna utsedda, många bra bidrag så vi utsåg 2 istället för 1 vinnare! Stort grattis till Sofia Eklund & Dennis Fyhr som på onsdag kommer få se ett smakprov av I DITT HUVUD!
Sofia Eklund: Men shiiit! :D ett litet problem bara, är det på onsdag som i, om två dagar?! Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig från Umeå och till Stockholm med så kort varsel, och framförallt hur jag ska ha tid. Kan man inte göra en kompromiss på något sätt, en träff i samband med en föreställning eller så? Jag skulle verkligen jätte jätte gärna vilja träffa Henrik!
Henrik Fexeus: Så synd Sofia! Vi utser en annan vinnare gällande smakprovet. Hör av dig om du kommer ned till Stockholm för att föreställningen så ska vi se vad vi kan göra ; ) // PR - Gurun
Sofia Eklund: Jag SKA ju se föreställningen någon gång. Jag hoppas på att få med mig någon till Sthlm som vill se den med mig, annars måste jag vänta tills den kommer till resten av Sverige. Men jag hoppas på att jag kan få någonting speciellt iaf? Ett möte med Henrik före/efter?
Någonting tycker jag att jag förtjänar med tanke på att jag egentligen vann detta och dessutom fick denna kommentar förra veckan: "Henrik Fexeus Det var väldigt snabbt hittat, förresten! Present till dig Sofia! /H
den 17 oktober kl. 15:08"
;)
Henrik Fexeus: Sofia, vi löser det. Jag hoppas att jag kommer göra den här showen i ett och ett halvt år. Hör av dig till mig (mailadressen finns på henrikfexeus.se) när du kan se den, så lovar jag att vi ses. /H

Alltså: Jag kommer att få träffa Henrik Fexeus när jag ska se showen!! Awesome!!

Jag hann först bli lite ledsen över att jag missar smakprovet eftersom att jag inte har tid om två dagar. Men nu är jag jättetaggad, och det känns fantastiskt spännande :D
Detta är dessutom andra gången jag vinner någonting från Henrik Fexeus tack motivering. Jag antar att om man verkligen verkligen vill vinna så löser det sig ;)



Kommentarer
Postat av: mami

Så är det. "allt det vi ger ut, får vi flerfalt igen". dvs. Det vi verkligen vill, och lägger energi på, det kommer tillbaka som ett eko! "your wish is my comand" =) Grattis <3

2011-10-24 @ 22:55:39
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0