Det blev inte riktigt vak

Det blev inte riktigt att sitta vak nu ihelgen eftersom att salen där jag skulle sitta vak hade calici misstanke. Istället blev det så att jag fick jobba på golvet, på avdelningen, som undersköterska. Det var väldigt roligt faktiskt! Trots att jag emellanåt kände mig väldigt vilsen eftersom jag inte kan deras rutiner så gick det förvånandsvärt bra och var mycket roligt =)
Jag mår verkligen mycket bättre när jag jobbar så här ibland. Visst, jag är sjukt trött men det hör till. Just känslan av att göra någonting "vettigt". Och jag hade ju faktiskt inte jobbat på hela denna månad (ja, 8 dagar!) så det kändes väldigt bra att faktiskt få jobba lite.

Har kameran på laddning nu och sedan ska jag ta lite bilder på saker som ska ut på tradera, igen. Det är så skönt att bli av med sådant som bara tar plats. Har även slängt lite olika grejer som det inte är något värde i, varken för mig eller någon annan.
Dock finns det vissa saker, bland annat kläder, som jag inte vill göra mig av med trots att jag inte längre kan ha dem. Just för att det har varit mina favoritplagg förr. Jag är inte riktigt redo att skiljas från dem ännu.


Det spelar ingen roll vad det är som ligger i denna fotölj, hur oskönt det egentligen är att ligga på, Caesar gillar ändå att ligga på det! På bilden ligger han på Henkes väska.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jättesöt katt :)

2011-10-09 @ 19:29:26
URL: http://http:/
Postat av: mami

ville bara skicka pussar och kramar <3

2011-10-10 @ 12:39:12
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0