Julpyssel och pynt

Oj vad tiden går snabbt. Ibland förstår jag inte riktigt när jag hinner sova?
Veckan som var har i alla fall syster Erika varit hos mig, fantastiskt trevligt. Hade kunnat ha henne här jämt! Vi har spelat lite spel, hängt och well, bara haft det generellt trevligt.


Caesar ville vara med och spela alfapet.

Onsdag kom även mamma, så vi såg bio på kvällen - Breaking Dawn. Jag hade väldigt låga förväntningar på denna film, så jag blev glatt överraskad faktiskt. Helt klart sevärd!
Torsdag kom även moster från Luleå. Denna kväll såg vi spexet som Thomas var med i. Spex är verkligen underhållande, och det blev ju faktiskt snäppet bättre när Thomas var med ;)



Helgen förflöt snabbt, jag minns knappt vad jag gör med mitt liv. Söndag hade vi adventsmys hos Signe. Bara att kliva in i hennes lägenhet fick julkänslan att falla över mig, så himla mysigt! Och hon hade baka hur många olika sorter som helst, 3 sorters lussebullar - jag som älskar bullar var verkligen mätt sen. Vi pysslade och hade oss också, bland annat apelsiner med torkade nejlikor - jag fick ta med mig två hem så det luktar gott här! Sedan gjorde vi alla snöflingor och satte på hennes fönster, sådana vill jag ha på mitt fönster också. Så ni får gärna komma hit och göra en flinga så har jag från lite olika personer ;)



Idag har jag julpyntat lite här hemma hos mig. Har inte så mycket, det blir som mest i vardagsrummet.


Och även ute på balkongen lite lampor! :)

Hade idag ett möte igen, och ikväll träffat två av kvinnorna från onsdagsgruppen. Tror att tankarna snurrar lite för mycket för att jag ska kunna sätta ord på dem just nu, så vi lämnar det till ett senare tillfälle. Nu har jag åtminstone uppdaterat så ni ser att jag lever.

Kommentarer
Postat av: mami

Tack och lov för det! Älskar dig <3

2011-11-29 @ 09:12:51
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0