Ne men för 2 år sen började jag få växtvärk i min penis

Har fått en kommentar här på bloggen som jag tänkte svara lite på.

"fan vad hemskt.... kan inte ens föreställa mig hur fruktansvärt det måste varit. vad är det för sjukdom han snackat med en tjej om ? hoppas de är hiv och han dör"

Nej, det är inte HIV, och personligen hoppas jag inte heller att han dör. Sjukdomen han pratat om är inte heller bara till en tjej, utom till flera olika, långt många fler än vad man tror. Sjukdomen är inte heller en verklig sjukdom, utan bara påhittat utan någon som helst evidens.
Ofta påbörjade han dessa konversationer genom att berätta hur snygg tjejen i fråga är. Därefter berättade han att han hade en sjukdom, eller att han precis kommit hem från läkaren efter dagens dos av sprutor. Han sa att hon skulle nog skratta om hon fick höra vad det var, och inte tro honom. Sedan berättade han..

"Ne men för 2 år sen började jag få växtvärk i min penis:$ och det betyder att den växte och växte både på längden och på grovleken, och nu är den överdrivet stor :$ du skulle inte tro mig om jag sa hru stor ens?! :$ men nu får jag sprutor för att den ska lsuta växa och det ska förhoppnings vis hjälpa, men tror det är för sent ändå :$ Som jag sa udda som faan :/"

Hur stor den var skiljde sig lite mellan gångerna, men ofta var det ungefär:
"27 cm lång och 18 vcm grov, når knappt runt den med en hand, vill du se eller?"

Jag säger då bara en sak: Bullshit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0