Ikväll kommer äntligen syster hit

Fredagen var fantastiskt rolig. Vi rymdes alla 10 personer som förfestade här i min soffa, så den fyller sin funktion helt klart. Efter det blev det all star där det var på tok för mycket folk, vi fick hänga av oss jackorna i en annan garderob och våra försök till att inta dansgolvet blev mest brottningsmatcher. Men det var en väldigt trevlig kväll men rätt människor :)
Igår var jag en sväng på stan, köpte smink och skor. Jag har nu för första gången på flera flera år ett par vinterskor, köpte två par fodrade, med och utan klack. Och förra veckan köpte jag värmebyxor (inte riktigt som täckbyxor, men nästan). Så i år är jag redo för vintern for real för en gångs skull.


Båda skorna köpta på skopunkten.


Köpte även hudvårdsprodukter. Det var specialpris så då passade jag på. Ska prova hur min hud mår om jag är snäll mot den, kanske på tiden.

Idag tvättar jag och ser serier. Eller har börjat försöka knåpa lite mer på C-uppsatsen men motivationen är så låg till detta. Men det löser sig alltid. När det sedan är lite mer press lär jag arbeta mer effektivt, som vanligt.
Ikväll kommer äntligen syster Erika hit. Hon ska ha praktik på Black Country Kitchen hos Neil, ibland är det bra att ha kontakter :) Det ska bli så mysigt att få ha henne här under veckan! Dessutom kommer mamma på onsdag och moster på torsdag. 


Mystrollen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0