Fullt-upp-period, igen

Nu är det en fullt-upp-period igen. Så fort jag kommer hem är jag så sjukt trött att jag inte orkar göra särskilt mycket annat än att slå igång en serie. Att hinna tänka eller känna det finns inte, utan det är full fart framåt och sedan pladask i säng.
Igår var det heldags jobb som personlig assistent. Och idag började jag med skola och sedan slutade det med jobb på Samvården, vilket inte var mig emot faktiskt.
Nu är jag hemma, i sängen. Men vissa gånger, som nu, känner man sig så slö att endast tanken på att göra en kraftansträning och byta om till sova-kläder känns fruktansvärt mycket jobbigare än det egentligen är.
Och jag har lite cravings, sjukt sugen på kött..

Imorgon får jag min nya soffa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0