Ett vardagsrum

Det känns som att jag för första gången sedan jag flyttade hit verkligen har ett vardagsrum. I vanliga fall brukar jag endast vistas här inne när jag har kompisar över, övrig tid brukar jag spendera i sängen eller i köket. Men nu, med nya soffan så känns det riktigt bra att vara här inne.


Man kan ju faktiskt ligga/sitta i soffan, och det är skönt, och man får plats med alla saker runtikring sig.


Och grabbarna som i vanliga fall oftast ligger i sängen ligger nu uppe i klösträdet, så att de är i samma rum som mig :]


Och man missar inte denna underbara utsikt från vardagsrumsfönstret, som för övrigt inte gör sig rättvis på bilden.

Kommentarer
Postat av: Lina

Snygg sovstil katten hade;)

2011-11-16 @ 18:23:50
URL: http://lillstintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0