En första önskelista för årets jul

Nu börjar tiden komma när man inte ska köpa saker åt sig själv utan önska dem istället. Så tänkte visa lite av de saker jag just nu kommer på att jag önskar mig :)


Laptopställ med fläkt, eller liknande. Denna finns iallafall på Clas Ohlson.

innetofflor
Tofflor att värma i micron så man slipper frysa om fötterna hela tiden. Finns exempelvis på coolstuff.se.


Armband från Snö of Sweden med 7 olika länkar med bergskristaller, flätade läderband , sötvattenspärlor och kedjor, eller liknande?

SNÖ armband nytt
Armband från Snö of sweden, splendido elastic brace purple, elastiskt bredd 4 cm. Den lila versionen, eller kanske någon svart eller grå?


Sällskapsspel exempelvis; Så det kan låta 2, Trivial Pur suit Bet you know it, Nya när då då, ett eget riktigt Mahjong. Eller någonting annat nytt och roligt?

Sen tycker jag att presenter att få göra saker är fantastiska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0