Utan hämningar?

Lördagen var trevlig, trots att Corona bjöd på dålig musik - bara "blippblipp". Och man må ju fascineras över hur vissa människor inte alls har några hämningar.
En kille satte sig bredvid mig: "Hej, jag har tjej men min kompis här han vill ligga!"
Hans kompis hade en stor ful munktröja på sig och såg ut som han hade tänkt sig en hemmakväll snarare än en utekväll, hans kompis förklarade varför för mig: "Det är hans vaginatröja! Han får alltid vagina när han har den tröjan. Visserligen är vissa fula, men han får fan alltid vagina i vaginatröjan!" Well, har man inte så höga krav - eller inga krav alls så då är det klart man kan?!
En annan tjej kom och satte sig bredvid oss, han kollade på mig och sa: "Det syns att du är rutinerad." Därefter kollade han på den andra tjejen och sa: "Och det syns att du är oskuld!" När hon sedan gick därifrån förundrades han över att hon gick därifrån efter den kommentaren.
Bland det sista han sa till mig var: "Hur många gånger har du tagit satsen i ansiktet, jag vet ju att alla tjejer har gjort det."

Vi skrattade gott åt dessa människor i efterhand, men samtidigt är det lite skrämmande att det fungerar för dem ibland. Visst, många är fulla - men att man tillåter sig att bli så förnedrad och ändå ge dem precis vad de vill ha?

Nåväl! Igårkväll jobbade jag igen. Som det ser ut nu har jag 4 eller 5 pass denna månad, det beror på om det blir personlig assistent på lördag. Hur jag ska hinna med skolan? Det återstår att se. Men hyran lär jag ha råd med åtminstone.


Kissekatterna är glada att värmen är på väg, så att de får sitta ute på balkongen emellanåt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Och jag som tänkt komma å hälsa på dig till helgen! :p jobbar du då? :)

2011-05-23 @ 18:35:09
URL: http://idaevelinaeklund.blogg.se/
Postat av: mami

Jag fattar inte längre hur de sexuella spärrarna helt och hållet försvunnit. Att man som kille tror att tjejer bara ställer upp på "allt" och att tjejer faktiskt också tror att man "måste"...



Det finns faktiskt en viktig faktor som försvunnit genom att man inte längre "väntar" tills man är gift, men det är respekten och ömheten inför det intima!

- Tänk att alla spärrar försvinner när alkoholen går in i kroppen?! Endast reptilhjärnan som fungerar"



Finns ett bra Bibelord; "Vad hjärtat är fullt av talar munnen" ;) Hm... kanske man borde fokusera på mer i sitt liv ändå! ;)



Puss <3

2011-05-23 @ 18:55:04
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0