Underbar!

Underbar - med det ordet vill jag sammanfatta min lördagkväll! Var på Ålidhem hos Recy hela kvällen. Grillade - hur gott som helst! Spelade lite kubb som snabbt spårade. Försökte åka i en rutschkana, men den var kass! Mys och prat med de bästa. Jag minns egentligen inte vad vi gjorde, men plötsligt var klockan 03.30 när jag kom hem. Fötterna var iskalla av att ha suttit så många timmar på olika toagolv med deeptalk hit och dit. Skitsnack i trapphuset. Ååh, helt enkelt toppen! Precis vad jag behövde.

Kvällen började så bra, kanske därför det blev så bra. Thomas skrev ett sms och frågade var jag var. Jag satt då hemma och fixade håret. Kort därefter knackade det på dörren och där stod han. Min underbara vän som jag inte träffat på evigheter (kändes det som). Han kom precis när jag behövde honom som mest, så det blev så bra allt.

Ikväll ska jag jobba, med bästLisa! Så kvällen kommer gå väldigt snabbt, jag är nöjd!

"Jag skulle inte kalla det att du är udda, du är unik."



Kommentarer
Postat av: mami

"Vem vill vara en dålig kopia, när man kan vara ett ORGINAL?"



Självklart är du unik... med de generna och den uppfostran... fniss... vi är ju nalta eljest i våran familj... har vi ju ofta fått höra...fniss igen...



Antar du agerade kurator på dessa kalla toagolv med allt "skitsnack"...

"It takes one to now one" ;)

Ville bara säga att jag älskar dig prinsessa

och så här på mors dag så vill jag ännu mer säga;

TACK FÖR ATT JAG FÅR VARA JUST DIN MAMMA!

Jag älskar er alla så mycket och ingen mamma har så underbara barn som jag har, så är det bara!!!



Puss <3

2011-05-29 @ 14:33:42
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0