Sorgeår

Sorgeår, att gå igenom alla årstider för olika känslor man hade under just den årstiden måste bearbetas. I höstas, under nollningen, var det rätt bra - både nollningen och året innan. Nu är jag på väg in i den period som var absolut värst för ett år sedan.

Jag har nu börjat sortera alla dokument som har med honom att göra här på datorn och lägger dem i en egen mapp - "Svarta mappen".


Jag har sparat "bevis" redan från Mars 2010. Hur han la till en random brud här i Umeå för att sedan skriva till henne: 
"hej hej. **** heter jag och trodde jag kände igen dig men nu när jag tittade på bilder så stämde inte det. XD men du tar riktigt snygg.. :)"
eller
"hej du allt väl med dig? förlåt att jag bara la till dig utan att fråga, men trodde du var någon annan. :) Men jag ångrar mig inte, för du var verkligen verkligen snygg.. ;)"

Var det då konstigt att jag tvivla på mig själv, att jag inte kände mig tillräcklig? Att jag trodde på hans ord: "Ingen annan kommer att stå ut med dig så som du är.."

Till de flesta tjejer drog han samma historia, en historia som ingen tycktes tro på men som han ändå fortsatte med;
"Ne men för 2 år sen började jag få växtvärk i min penis:$ och det betyder att den växte och växte både på längden och på grovleken, och nu är den överdrivet stor :$ du skulle inte tro mig om jag sa hru stor ens?! :$ men nu får jag sprutor för att den ska lsuta växa och det ska förhoppnings vis hjälpa, men tror det är för sent ändå :$ Som jag sa udda som faan :/
27 cm lång och 18 cm grov, når knappt runt den med en hand, vill du se eller?"


Den här tiden förra året hade han fått sparken från jobbet. Enligt han.. jag minns ärligt talat inte vad hans anledning var. Den verkliga anledningen fick jag veta i efterhand. Han hade inte kunnat hålla sig från att skriva sådant här till sina kollegor, och kollegors familj. Det som var fascinerande var också att det spelade ingen roll vem det var, eller vilken ålder de var i. Han hade ingen spärr att man är barn - minderårig om man är under 15 år!

Den här tiden förra året.. Jag kunde inte ta mig därifrån.. Det gick inte..

Kommentarer
Postat av: mami

Fördelen är nu att du VET varför du reagerar och gör som du gör, just nu... DET i sin tur ger dig VALMÖJLIGHETER att välja för att du VILL inte för att FLY... vilket är en enorm skillnad!

Puss min älskade rosenknopp <3

2011-05-28 @ 13:33:29
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag är nog ändå lite smidigare än så på att ragga, egoboost score!

2011-05-28 @ 22:23:56
URL: http://johanofsweden.webblogg.se/
Postat av: Nilla

Hojja vilken gris han var... Kramar till dig från mig och Bruno <3 <3

2011-05-30 @ 07:11:26
Postat av: Jessica

Jisses Sofia, jag vet inte vad jag ska säga. Du är så satans stark!

2011-06-07 @ 20:49:31
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0